4 Şubat 2015 Çarşamba

Beytisaadet Çeyizlik ve Hediyelik Tasarımlar

Sevgililer günü yaklaşıyor. Eminimki bir çok kişi bu ayda sevdiklerini mutlu etmek adına bazı planlar, sürprizler vs. düşünüyordur. Benim açımdan Şubat ayı çok değerli bir ay. Çünkü doğumgünüm bu ay içerisinde. Aşkın, mutluluğun ayı olarak bilinen Şubat ayı, benim Şubat'ım diyebilirim. Sevgililer günü, doğumgünü planlar, hazırlıklar, hediyeler vs, derken instagramda süper bir sayfa ile karşılaştım. Sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu güzel hediyelik ve çeyizlik tasarımlar hazırlanan sayfanın adı Beytisaadet. Sayfalarını beğendim ve takip ediyorum. Peki çeyizlik ve hediyelik tasarımları hazırlayan Beytisaadet markası neler hazırlıyor?
Hediyelik olarak;
 MENDİL
Kasnakta harf işlemeli mendil,
İsimli mini aynalarla hazırlanan mendil,
Bizim mendilimiz bu şekilde geldi. Mendil kesemiz itina ve özenle hazırlanmış. Üzerinde Beytisaadet yazılı bu şık kesenin içerisinden çıkan mendilimizin üzerinde eşimin ve benim adım yer alıyor. Süsleme ve işlemeleri çok zarif. Üzerinde bulunan hazır çiçek ayrıca çok tatlı gözüküyor. Hani derler ya, mendilimiz sözümüz oldu. Aşkımız bir ömür olsun inşallah. Çok anlamlı bir hatıra hediyelik diye düşünüyorum.
Beytisaadet başka neler hazırlıyor?
LAVANTA KESESİ
İsimli mini aynalarla hazırlanan Fransız Güpüründen kese,
İsimli mini aynalarla hazırlanan kadife lavanta topları,
Kalp aynalarla hazırlanan kalp lavanta topları,
SABUN KESESİ
İsimli mini aynalarla hazırlanan yuvarlak kadife kaplı sabun,
İsimli mini aynalarla hazırlanan dikdörtgen kadife kaplı sabun,
İsimli mini aynalarla hazırlanan oval kadife kaplı sabun,
TESPİH
6mm lik  boncukla elde dizilen tespih,
8mm lik boncukla elde dizilen tespih,
Çeyiz olarak;
Bohça (90x90cm) , seccade(80x125cm)havlu(50x90cm) dan oluşan bohça setleri ile birlikte,
Çift ve tek kişilik pike takımları ,
12 ve 8 kişilik masa örtüsü takımları, Mutfak takımları (masa örtüsü, servis peçetesi, belirtilen ebatlara özel mutfak perde fonu, mutfak önlüğü takımı,fırın eldiveni.. vs) 
Beytisaadet markasını çok sevdim. Çeyizlik, hediyelik düşünceleriniz için ziyaret etmeden geçmeyin derim.
Beytisaadet sayfalarını ziyaret ve sipariş için instagram adres: beytisaadeet
Sayfalarını ziyaret etmenizi öneririm. Ben ve eşim mendilimizi çok beğendik.