12 Şubat 2015 Perşembe

AUBREY Green Tea Şampuan

Aubrey ilk defa denediğim bir marka oldu.   Kullandığım ürün küçük bir tester deneme boydu. Yeşil çay temizleyici şampuan. Tester ürün olmasına rağmen bereketli çıktı; ancak benim için bir kullanımlık oldu. Çünkü şampuanı bol bol kullanmayı seviyor ve tercih ediyorum. Kokusu tam bir yeşil çaydı. Yeşil çayın etkisinden dolayı mı bilemiyorum; ama kullandıktan sonra saçlarımda elektriklenme olmadı.
Saçlarımı iyi temizledi. Kullandıktan hemen sonra, saçlarımda herhangi bir yağlanma vs. yaşamadım. Elimdeki örneğin üzerinde  yağlı saçlar için yazıyor. Benim saç tipim kuru. Belki bu yüzden elektriklenme vs. yaşamadım. Ayrıca şampuanı bir kullanımlık test ettiğim için çok detaylı değerlendiremiyorum. Sadece ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim. 
Aubrey hakkında detaylı bilgi ve diğer çeşitler için sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.