3 Ocak 2015 Cumartesi

Yeni Yıla Kuaför İsmail'de Hazırlandım

Yeni yıl geliyor. Hazırlıklar sürüyor derken zaman hızlı geçiyor ve 31 Aralıktan bu yana 4 gün geçti. Yeni yılı karşılamaya Kuaför İsmail'de hazırlandım. Saçlarım su dalgası oldu ve yoğun siyah bir göz makyajı yaptırdım.
Yeni yıl gelmesi ile tüm ekip olarak çok yoğun çalışıyorlardı ve İsmail Bey'in çalışmalarından yakaladığım birkaç kareyi sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Saçları kurutup, şekil veriyor.

Daha öncede belirtmiştim makyaj ürünleri benim beğendiğim markalar.

Yeni yıl gecesi bana uygulanan siyah göz makyajına bayıldım.



İşte sihirli taraklar ve işte sihirili fön. Güzellik bunlar ile geliyor.


İsmail Bey kesim yaparken...


Dün bir arkadaşımdan telefon aldım. Yazımı okuyarak gittiğini ve deneme amaçlı gittiğini söyledi. Çok memnun kaldığınıda ayrıca belirtti. Kuaför İsmail Bey ve ekibine çok teşekkür ediyor, ellerinize sağlık diyoruz.


Adres: Reşatbey mah. Sanatçılar Parkı Karşısı, Yunusbey apartmanı. Kat:1 No:9
(Adres çok kolay cadde üzerinde yer alıyor.)
Telefon: 0322 4530950