28 Ocak 2015 Çarşamba

Seranem Vücut Bakım Şampuanı

Seranem nemlendirici el bakım kreminden sonra, Seranem vücut bakım şampuanını denedim. Üründen memnun kaldım. Kuru bir cilt tipim var. Bu yüzden içeriğinde bulunan nemlendirici etkiyi hissettim. Genelde hassas ve alerjik bir cilt tipim var; ancak herhangi bir rahatsızlık (kaşıntı, kızarlık) ile karşılaşmadım. Seranem vücut bakım şampuanı 250ml. Uygularken, avucunuza, vücut süngerinize yada lifinize bir miktar almanız yeterli olacaktır. Kokusu hoş, hafif sabun kokusu gibi. Kullanmış olduğum, Seranem vücut bakım şampuanı ve Seranem nemlendirici el kreminden memnun kaldım. Tavsiye ederim.

Aşağıda bulunan fotoğraftaki Ceradolin el, yüz, vücut ve yüz, boyun, eller için olan kremleri henüz denemedim. Onlarıda deneyince detaylı bir şekilde yazacağım. Ayrıca, fotoğrafta görmüş olduğunuz, Seranem nemlendirici el bakım kremini kullandım. Hatta önceki yazılarımda yorumlarıma yer verdim. Seranem nemlendirici el bakım kremi hakkındaki detaylara linki tıklayarak göz atabilirsiniz:



Seranem, Ceradolin ürünlerini eczanelerden alabilirsiniz.