12 Ocak 2015 Pazartesi

PlusCanvas Tablo Hediye Seçimim

Daha önceki yazımda, PlusCanvas markasının tablo tasarımlarına ve web siteleri hakkındaki detaylı bilgiye yer vermiştim.
Görmüş olduğunuz fotoğrafta iki farklı tablo var. Taş ve doğa manzaralı olan bu iki PlusCanvas tablosunu yeni yılda benim için çok değerli olan birine armağan ettim. İki farklı tablo olmasına rağmen, ikisini bir arada asınca tabloların birbirlerini tamamlıyacağını düşündüm. Genel uyuma bakınca, tablolar bana huzur verdi. Ayrıca kayalıklar, su ve taşların yansımaları çok canlı gözüküyor. Çok sevdim. 
Özel gün olsun olmasın, sebepli sebepsiz, en sevdiğim an hediye almak ve hediye vermek. 
Hediye alırkende verirkende çok mutlu oluyorum. Aslında hediyeyi kim sevmez ki? Kim hayır diyebilir ki? Hatırlanmak, düşünülmek çok güzel bir duygu.
Buarada hatırlatmak isterim ki; PlusCanvas web sitesi Tablonu Sen Tasarla, Tablo Galerisi ve İmaj Bankası olarak 3 bölümden oluşuyor. PlusCanvas web sitesini ziyaret ederek, inceleyebilirsiniz. Özel günleriniz için, özel Canvas tablo seçimlerinizi buradan yapabilirsiniz. Memnun kaldım, tavsiye ederim.