13 Ocak 2015 Salı

Kılıç Deniz Ürünleri, Füme Alabalık

Konserve ürünler... Konserve balık, kurtarıcım! Yemek yapamadığım günler tercih ediyorum. Peki nasıl servis ediyorum? Fotoğrafta görmüş olduğunuz Kılıç Deniz ürünlerinden Füme Alabalık yanında bol salata ile tercih ediyoruz. İçerisinde sızma zeytinyağı, küçük küçük mısır ve havuç parçaları yer alıyor. Lezzetini çok beğendik. Aç ve ye pratik kullanım. 
Füme Alabalık, sızmazeytinyağlı, mısırlı ve havuçlu. Net: 200g
Kılıç Deniz ürünlerinden Kaya Levreğini ilk kez denedim. Yanına haşlama havuç, brokoli ve kabak ile servis yaptım. İsteğe bağlı olarak roka salatası ile servis edilebilir. Lezzeti güzel, içerisinden nadirde olsa küçük kılçıklar çıkabiliyor dikkatli yemek gerekiyor. 
Kaya Levreği, sızma zeytinyağlı, tane karabiberli, kaparili. Net:160g
Füme Alabalık Fileto da çok başarılıydı. Lezzetini ailecek çok beğendik. Füme Alabalık Fileto, sızma zeytinyağlı, tane karabiberli, kaparili. Net:160g
Kutuların arkasında yer alan saklama Koşullarını sizlerle paylaşmak istiyorum:
*Ürün, serin ve kuru yerde güneşten korunarak saklanmalıdır. 
*Açıldıktan sonra içindeki zeytinyağı dökülmeden buzdolabında saklanması ve 2 gün içinde tüketilmesi tavsiye ediliyor.
*Mikrodalga fırında kutu ısıtılamaz.
*Tavsiye edilen tüketim tarihi ve seri no kapakta yer alıyor. 
Kılıç Deniz Ürünlerini severek tüketiyoruz. Özellikle eşim Füme Alabalık Filetoyu çok beğeniyor. Kılıç Deniz ürünlerini facebook sayfalarından takip edebilirsiniz. 
Balık ve balık ürünleri hakkındaki güncel bilgilere Kılıç Deniz ürünleri facebook sayfasından ulaşabilirsiniz.
Afiyet Olsun, Bol Fosforlu Günler Olsun!