10 Ocak 2015 Cumartesi

İçimizdeki Cennet Sevgi, Dilara KOÇ

İçimizdeki Cennet Sevgi... 
Kitabın adı kadar içeriğide çok güzel.
Kitapta hoşuma giden ne oldu? 
Dilara Koç'un samimi kullandığı dili, ve kendi yaşamından aldığı kareleri büyük bir içtenlikle anlatması çok etkileyiciydi.
Ailesi, annesi, anneannesi, dedesi, abisi, teyzeleri, arkadaşları ve değerli dostları ile yaşadığı anılar çok şeker. Okurken aaaaa gerçekten, bu bizim ailede de oluyor dediğim birçok kısım oldu. Kitabı okurken, kendimden, ve aile ilişkilerimizden birçok ortak kısım buldum. Bu yüzden kitap beni içine daha çok çekti. Kitapta Dilara Koç'un Bürücek yaylasındaki güzel anılarından tutunda, şuana gelene kadar yaşadığı örnekleri nükteli bir dille akıcı bir şekilde anlatması çok başarılı. 
Ayrıca Bürücek yaylasında hazırlanan sabah sıkmalarının ve mis gibi çam ağaçlarının kokusu okurken buralara kadar geldi Dilara Hanım bilesiniz:)
İçimizdeki cennet sevgiyi çıkarmak adına, motivasyon ve pozitif düşünce adına okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Adanalı yazar Dilara Koç'u tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. 
Veee sıradaki kitap önerim yine Dilara Koç'un İş Hayatında Yaratıcı Kaos adlı kitabı. Şuanda okuyorum. Bakalım kaç günde bitecek. Kitap hakkındaki detay ve yorumlarımı sizler ile paylaşacağım. 
!Kitap Okuyalım!
Mutlu Günler Dilerim!