6 Ocak 2015 Salı

Cosmed Renk Düzenleyici Krem

Cosmed Renk Düzenleyici krem hakkında bilgi vermek istiyorum. Ürün hoşuma gitti. Cildimi temizledikten sonra göz çevresi dışında tüm cildime uyguladım. Makyaj alt bazı olarak kullanmaya uygun. Cildime nem verdi. Renk düzenleyici olduğu için kremin hafif bir rengi var. Benim denediğim SPF 20 Medium CC krem. Tenime uyum sağladı.
Bu ürün şu şekilde tanımlanıyor. Hassas ciltlerin 8 ihtiyacı tek bir üründe;
*Cilt bariyerini onarma
*Kılcal damar hassasiyetine karşı etki
*Yatıştırıcı etki
*Kızarıklık giderici etki 
*Cilt tonu eşitleme
*Yağ his bırakmayan özellik
*UV koruma
*Nemlendirme
Benim cildim kuru olduğu için nemlendirme konusunda bu ürünün başarılı olduğunu belirtebilirim. Yüzümde yağ hissi bırakmadı ve renk dengeleme sayesinde fondöten görevi sağladı. Genel olarak memnun kaldım. Öneririm dostlar! 
Keyifli kullanmalar.