2 Ocak 2015 Cuma

Cosmed Günlük Şampuan ve Canlandırıcı Saç Kremi

Merhaba, Cosmed Günlük şampuan ve canlandırıcı saç kremini deneme aşamasında olduğumu ve yorumlarımı yazacağımı, Instagram hesabımda belirtmiştim. Yazım ürünü nasıl kullandığıma ve ürünün sonuçları üzerine. 
Cosmed Günlük Şampuan tüm saç tipleri için uygun olduğu belirtilmiş. Ayrıca içeriğinde saç kayıplarına karşı koruyucu ve saç oluşumunu destekliyici özellikler belirtiliyor. Kokusu güzel, sabun gibi temizlik kokuyor. 
Kullanımı:
Cosmed Günlük şampuanı ıslak saça köpürterek uyguladım. Bol su ile duruladım. Ürün her gün kullanıma uygundur yazıyor; ancak ben her gün kullanmadım. 
Cosmed Canlandırıcı Saç Kremi
Cosmed günlük şampuanı kullandıktan sonra arkasına canlandırıcı saç kremini uyguladım. Saçıma yumuşaklık kazandırdı. Saçım kolay tarandı. 
Cosmed Canlandırıcı Saç Kremi 
Kullanımı:
Kremi saç diplerimden uçlara doğru uyguladım. Sonra bol su ile duruladım.
Saç derimin derinlemesine temizlendiğini hissettim. Ürünün üzerinde uzun süreçte saç kırılmalarını önler yazıyor. En büyük sıkıntım saç uçlarımın kırılması. Umarım sürekli kullanım ile bu anlamda ki sıkıntıma çözüm bulmuş olurum. 
Sonuç:
Bu şekilde uyguladığım ikili bakım hoşuma gitti. Saçımın nem değerinin arttığını hissedebiliyorum. Kuru ve mat gözükmüyor. 
Detaylı bilgi için: 
www. cosmed.com.tr