28 Ocak 2015 Çarşamba

Clear Şampuan ve Clear Saç Bakım Kremi Kepeğe Son

Yok böyle bir koku. Parfümlü güzel kokusuna bayıldım. Kepeğe karşı etkili. Kepek sorunum var. Üzerinde kepeğe karşı etkili yazmayanları aldığımda, ilk bir hafta iyi gibi oluyor; ama sonradan saçımda küçük küçük kepeklenmeler oluyor. Bundan dolayı kepeğe karşı etkili olanları tercih ediyorum. Clear önceden de kullanmış olduğum bir marka. Kesinlikle severek kullanıyorum. Önce ıslak saça masaj yaparak şampuanı uyguluyorum arkasından besleyici saç kremini uyguluyorum. 
Saç kremini uyguladıktan sonra biraz saçımda bekletiyorum. Bu şekilde saçlarım yumuşacık oluyor. Ayrıca kokusunu çok ama çok seviyorum. 
Kepek sorunumdan ötürü Clear şampuanı daha öncede çok defa kullandım; ancak besleyici saç kremini ilk defa denedim. Krem saçlarıma nem verdi.
Daha yumuşaklık kazandırdı. İyi geldi. Clear şampuan ve saç kremi! Başarılı ikili. Memnun kaldım. Özellikle kepek sıkıntısı olanların çok memnun kalacağını düşünüyorum.