7 Ocak 2015 Çarşamba

By DK Doğal Ürünler, Doğal Yeşil Sabun

Doğal sabun kokusu evde her yanı sardı. Bayılırım temizlik kokusuna... 
Nasıl güzel nasıl özenilerek hazırlanmış. Ellerinize sağlık Dilara Koç. Bu mis kokan doğal sabunları yapan Dilara Koç hakkında sizlere bir az bilgi vermek istiyorum.


Blogumda güzel başarılara ve üreten insanların öykülerine yer vermeyi seviyorum. Dilara Hanım özel sektörde çalışırken beraberinde yapabildiği ek işler ile çok yaratıcı bir kişi. Bu tarz özelliklere sahip olan insanlara bayılıyorum. 
Hobilerimiz yada ürettiklerimiz bizleri yaşama bağlıyor buna inanıyorum. Dilara Hanım doğaya, doğala, üretmeye ve insanlık için faydalı işler yapmayı seviyor.
Düşünsenize yaratıcılığınızı kullanarak üretiyorsunuz, ortaya bir şeyler çıkarıyorsunuz ve bundan tüm insanlık yararlanıyor. Yaratıcı ve üretken olmak çok güzel bir özellik. Dilara Hanım bu işi hobi olarak yapmaya başlıyor; ancak şuanda mesleğinin yanı sıra hobi olarak başladığı bu işi geliştirme ve mesleğe dönüştürme isteğinde. Hatta adını ve soyadını markalaştırmış. 
By DK. (By Dilara Koç Doğal Ürünler)
By DK sabunlarını bende kullanıyorum. Sabunlar zeytinyağı özlü tamamen bitkisel yağlarla soğuk proses olarak yapılıyor. Yağlar doğal özelliklerini yitirmiyor.
Şu anda aktif satışlarda defne, lavanta, yasemin, bal, zambak, gül vb. zengin çeşitleri mevcut.
Sabunun kokusu ve yapısı kadar dış tasarımıda çok başarılı. Üzerinde bulunan yaprak keçe tasarımınada ayrıca  bayıldım. Çok şirin gözüküyor.
* Öncelikle kokusu beni çok etkiledi mis gibi çam kokuyor.
* Doğal olması ayrıca içimi rahatlattı.
* Cildime iyi geldi.
Sevdikleriniz için güzel bir hediye arıyorsanız. By DK doğal sabunlar güzel bir fikir olabilir. Mis gibi doğal sabun kokusu sarsın her yanı. Ellerinize sağlık Dilara Koç.
İletişim ve Sipariş için:
İnstagram: by.dk ve dilarakocofficial
Telefon: 0530 921 56 42