19 Ocak 2015 Pazartesi

Bargello Vogue ve Optimistic Marka Parfümler

Bargello tasarlamış olduğu Vogue ve Optimistic marka parfümleri sizlere tanıtmak istiyorum. Özel şişede ve şık görünümleri ile dikkat çeken Bargello Vogue ve Optimistic parfümlerini çok sevdim. Kutusu güzel şık.
Vogue (mor şişe) vanilya ve baharat kokulu. Optmistic (yeşil şişe) ise daha taze bir koku. Hafif çam kokusu gibi. 
Benim favorim Vogue oldu. Kullandığımda birçok kişi yoğun vanilya kokusunu aldı. Sanki üzerinizde hafif çikolata kokusu kalıyor gibi... Sabah 2,3 fıs fıs sıktım ve kokuyu akşama kadar hissettim. Bargello Vogue (mor şişe) parfümü çok beğendim. Optimistic de güzel; ancak Vogue tam benlik bir koku! Baharatlı, vanilyalı kokuları seviyorum.
Diğer önem verdiğim noktalardan bir tanesi, parfümler kargoda mühürlü etiket ile geldi. Mühürlü etiket ile gelen kargolar kırılmalara karşı sigortalı oluyor.
Online alışveriş ve siparişleriniz için:
e-bargello.com adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz. 
Bargello markasının çeşit çeşit güzel kokularına e-bargello.com adresine girerek bakıp, inceleyebilirsiniz.
Mis kokulu günler dilerim.