14 Ocak 2015 Çarşamba

Bargello, Tarçın Dekoratif Oda Parfümü

Bargello markasının birbirinden güzel parfümleri olduğunu biliyordum; ancak dekoratif oda parfümü tasarladıklarını bilmiyordum. Yeni öğrendim ve denedim. Görmüş olduğunuz koku "Cinnamon" tarçın olarak geçiyor. Bayılırım tarçına... Tarçının kokusuda lezzetide ayrı güzeldir. 
Çayların içine küçük bir çubuk tarçın atınca hemen tadı ve kokusu değişiyor. 
Kış aylarında yapılan çeşitli bitki çaylarının içinde bulunan tarçın kokusu beni hep mutlu eder.


Bargello "cinnamon" tarçınlı taze koku, odamıza mis gibi bir hava verdi. Dekoratif şişe çok şık. Şişede bulunan kahve tonları oturma grubum ile uyum sağladı. 


Nasıl kullandım? 
Dekoratif şişenin kapağını çıkarıp açtıktan sonra, kutunun içerisinden çıkan siyah bambu çubukları şişenin içerisine yerleştirdim. En uygun koku seviyesini ayarlamak için, bambu çubuk sayısını azaltarak yada arttırarak ayarladım. Kutudan 6 tane siyah bambu çubuk çıktı. Yeni açmış olduğum için sadece 3 tane çubuğu şişeye yerleştirdim. Her yer misssss!
Kutunun arkasında çubukları haftada bir kez ters çevirmemiz tavsiye ediliyor. Böylelikle koku uzun süre yayılmaya devam ediyor. Bargello tarçın kokusunu çok sevdim. Tarif edemiyorum, hafif bir tarçın kokusu düşünün. Taze bir koku. Beğendim öneririm.


Online alışveriş mevcut.
Online satış:
e-bargello.com adresinden sipariş verebilirsiniz. 
Ayrıca e-bargello.com adresinden değişik ve yeni çeşitler hakkında bilgi alabilirsiniz.
Her yer mis gibi koksun, gününüz mis gibi geçsin!