20 Ocak 2015 Salı

B-Crafted Seramik Hamurdan El Yapımı Süsler

Tek kelime BA-YIL-DIMMMMM! Nasıl güzel tasarım, nasıl kaliteli! Çok ama çok beğendim. B-crafted markasının seramik hamurdan tasarlayıp, yapmış olduğu bu süsler çok hoşuma gitti. İster yeni yıl ağacınızı süsleyin, ister kolye yapın kullanın. İster duvaranıza asın. İnanılmaz asil gözüküyor. Her bir şekilin kendine özgü ayrı bir renk ipi var. Üzerinde minicik şirin bir yazı ile markanın adı 
B-crafted yazıyor. İpler dantelden, satenden, tülden olmak üzere zarif ve şık tasarlanmış.
Bu fotoğrafı instagramda paylaştım ve şu şekilde bir ileti yazdım. Aşk ve Şans Hep Bizimle ve Daim Olsun diyorum Gençler! Sizde diyorsanız beğenelim:) Cidden beğenildi! 
Üzerinde bulunan "LOVE, DREAM, MADE FOR YOU, CHANCE, MADE WITH LOVE" yazıları çok şeker! 
Ayrıca minik iki ata bayıldım. Bunlardan harika kolye olur ama ya... Hatta küpe bile yapabilirim. Duvar süsüde güzel olur. Yani her şekilde güzel olur. Fotoğraftan nasıl gözüyor, nasıl bir his veriyor sizlere bilmiyorum; ama ağır değiller. Yani kolye ucu vs kullanım için gayet rahat olurlar.
Buarada aşağıda bulunan bu iki taneside Aşk için özel tasarlanmış. Severim sizin kırmızı kurdelelerinizi ben! Hazır Sevgililer Günü yaklaşırkende B-Crafted hediye olarak güzel bir fikir olabilir belki.
B-Crafted markasının başarılı olduğunu düşünüyorum.
Yolunuz açık olsun B-crafted!
İletişim adres: shop@b-crafted.com 
Instagram adres: B-crafted