16 Ocak 2015 Cuma

Amir Teneke Kutular ile Ürünler Hep Taze

Amir Teneke markasını sizlere tanıtmak istiyorum. Bu güzel sağlıklı tenekeler yiyeceklerimin bozulmasını engelliyor. Şekerler, lokumlar, kahve ve poşet çaylarım hep taze kalıyor. Boyut olarak küçük. Seyehat boy. Gayet rahat ve kullanışlı. 
Dikdörtgen şeklinde olan kutunun içerisine naneli şekerlerimi koyuyorum. Arabada, çantada devamlı yanımda. Metal kutu hafif ve kullanışlı. Kutunun kapağı sıkı ve hava almıyor, böylelikle içindeki ürün hep taze kalıyor. Buarada öğrendiğim bilgilere göre, metalin dayanıklı yapısı narin şekerleme ve bisküvi ürünlerinin zarar görmesini engelliyor. Saklama kabı görevi görüyor. Böylelikle çıtır çıtır bisküvi ve kurabiyeler bizi bekliyor. 
Fotoğrafta görmüş olduğunuz dikdörtgen kutunun içerisine minik lokumlardan koydum. Kan şekerimizin düştüğü anlarda minik atıştırmalıklara ihtiyacım oluyor. Bu durumlarda benim için, tatlı herzaman iyi gelir. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım ve tatlı tatlı yazalım. Kutunuzun içerisine ne isterseniz koyup yanınızda taşıyabilirsiniz. Kuru kayısılar, fındık, fıstık, ceviz...
Kullandığım diğer uzun kutu ise tam benlik. Onu çok sevdim, çünkü ben tam bir tarçın tutkunuyum. Çok seviyorum. Çubuk tarçınlarımı bayatlamasın diye fotoğrafta görmüş olduğunuz uzun kutunun içerisinde bulunduruyorum. Ayrıca bu kutular içerisine, hava ve ışık geçirmediği için çay ve kahve kokusundan ve tadından bir şey kaybetmiyor. Benim kullandığım ürünler günlük kullanıma uygun,boyutça küçük ve taşınabilir. 
 
Amir teneke ayrıca güzelliğine önem veren bayanlar için şık seçimler sunuyor. Boyut olarak daha büyük kutulara, kozmetik ürünlerinizide yerleştirebilirsiniz. 
Yine boyutça büyük olan bu tenekelere kuru gıdalarınızı ve baharatlarınızı koyabilirsiniz. 
Amir Teneke, metal kutu intiyaçlarınıza geniş ürün yelpazesi ile hem endüstriyel hem de dekoratif olarak özel çözümler üretiyor. Memnun kaldım. 
Sağlıklı, taze taptaze günler diliyorum. 
Ellerinize sağlık Amir Teneke.
Online sipariş ve iletişim: 
www.amirteneke.com 
Tek tıkla dünyanın ambalajı...
Packing of the world with a single click...