26 Aralık 2014 Cuma

Kuaför İSMAİL Adana

Merhaba Kuaför İsmail 2 yıldır kesim için gittiğim ve tercih ettiğim mekan. Hizmetlerinden çok memnunum. Bu yüzden sizlerle paylaşmak istedim.
 
Renk uzmanı Mustafa Bey'in saç kesim ustalığını çok beğeniyorum. Öncelikle Mustafa Bey, saçlarım hakkında beni bilgilendiriyor. Yüz tipime uygun hangi kesimler olur, önerilerde bulunuyor ve sonradan benim isteklerimi dinliyor. Son olarakta ortak verilen kararlar doğrultusunda saç kesiminizi gerçekleştiriyor. Saç kesiminde bütün bayanların çok iyi bildiği, tecrübe ile sabit bir durum vardır. Azıcık ucundan alalım dersiniz; ama bir bakmışsınız saçınız en az 4 parmak gitmiş. İşte bunu Kuaför İsmail'de hiç yaşamadım. Mustafa Bey saç kesiminde (siz istemediğiniz sürece) saçları çok kısaltma taraftarı değil. 
 
Ayrıca ben yaptırmadım; ancak Mustafa Bey omre ve balyaj konusunda çok başarılı. Yaptırmak isteyen veya düşünenler var ise diye yazmak istedim. Fotoğraftaki saç modellerinin ve renklerinin hepsi Mustafa Bey'in el emeği. Ellerinize sağlık. Bayanlar arasında omre çok moda buaralar. Herkesin dilinde bir omre sözü var. Doğala yakın bir renk bulmak zor. Bu çalışmalar bana göre başarılı.

 
Kuaför İsmail'de beğendiğim başka bir konu ise, mekan temiz. Çalışan personel güleryüzlü. 

Saçınız yapılırken kahvenizi, çayınızı ve bitki çaylarınızı rahatça yudumlayabilirsiniz. 
Son olarak, kalmasın kırıklar, tertemiz olsun tüm saçlar diyerekten yazımı noktalıyor, mutlu olmak isterseniz diye küçük bir tavsiye olarak Kuaför İsmail'i öneriyorum. İyi günler dilerim.
Adres: Reşatbey mah. Sanatçılar Parkı Karşısı, Yunusbey apartmanı. Kat:1 No:9 (Adres çok kolay cadde üzerinde yer alıyor.)
Instagram adres: MSTFKAN
Telefon: 0322 4530950