27 Kasım 2014 Perşembe

Son Ada Livaneli

Elif Şafak "Ustam ve Ben" okuduktan sonra "Kocan Kadar Konuş" u bilerek araya almak istedim. "Ustam ve Ben" çok güzeldi. Herkese öneririm. "Kocan Kadar Konuş" ise tam bir komedi tarzında. Tipik bir Türk kızının yaşadıkları diyebiliriz. Hatta o kadar hızlı bitti ki ben bile anlayamadım :) nasıl başladı, nasıl bitti. Sırada "Son Ada" var. Livaneli'nin kitaplarını okumayı çok seviyorum. Livaneli'nin kitaplarından,  Leyla'nın evi, Kardeşimin Hikayesi, Sevdalım Hayat'ı severek okudum. Bu hikayelerin hepsi çok özel ve anlamlı. Bakalım "Son Ada" yı merak ediyorum. Kitabı bitirdikten sonra yorumlarımı yeniden paylaşacağım.
 2 gün sonra kitap bitti ve düşüncelerim:
(Son Ada sadece 2 günde bitti. Kitap 183 sayfadan oluşuyor. Akıcı bir dilde yazılmış.  Hikayede geçen karakterler: Başkan, yazar, anlatıcı ve tabiki martılar yer alıyor. Cennet gibi olan adanın hüzünlü yok oluş hikayesi beni etkiledi)
Hıı... buarada hoşuma giden küçük bir ayrıntı eklemek istiyorum. Dün hiç tanımadığım bir kişiden email aldım. Çok mutlu oldum. Paylaşmak istiyorum. Blogumda bulunan kitap ve mekan önerilerimi göz önüne alan, uygulayan ve bu durumdan çok memnun olan bir kişinin teşekkür emaili beni inanılmaz mutlu etti. Çok ince bir davranış. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Yazdıklarımı değer verip gören, okuyan, paylaşan herkese çok ama çok teşekkür ederim. Mutluluk paylaştıkça çoğalıyor buna eminim! Keyifli okumalar dilerim.