2 Kasım 2014 Pazar

Rituel de Beauté Burun Bandı Nefes Almaya Yardımcı

Yaz bitti ve artık bunaltıcı havalar yerini özlenen güzel serinliklere bıraktı. Hava değişimi ile birlikte boğazımda hafif yanmalar oluyor. Özellikle sabah erken saatte ve geceleri hissedilir düzeyde. Aynı şekilde gece uykudan önce burnumda hafif tıkanıklıklar oluyor.
Rituel de Beaute nefes almaya yardımcı burun bandını denedim ve memnun kaldım. Büyük boy paketin üzerinde horlamayı azaltır yazıyor; ancak henüz öyle bir sıkıntım olmadığı için etkili olup olmadığını bilemiyorum :) 
Benim en çok işime yarayan kısım, geceleri yaşadığım burun tıkanıklığı sorunumun ilaçsız bir şekilde çözülmesi oldu. Bu şekilde daha rahat nefes alabiliyorum. Kutunun içerisinde 10 adet burun bandı var. Her bir burun bandı tek kullanımlıktır.
Kullanım şekli:
1) Burnumuzun üzerini iyice temizleyerek kurulamamız gerekiyor, çünkü ıslaklık, yağ ya da makyaj, burun bandının iyi ve kuvvetli yapışmasını olumsuz etkiliyor. 
2) 1 adet burun bandını koruyucu folyosundan çıkarın.
3) Burun bandının merkezini, burun kemiğinin tam ortasına gelecek şekilde yerleştirin.
4) Burun bandının iki ucundan (burun kenarlarından) bastıracak yapışkanlı kısmın iyice burnunuza yapıştığından emin olun. 
5) Burun bandını uykudan ya da spor yapmadan 30 dakika önce burnunuza uygulayın.
6) İşiniz bittiğinde burun bandını dikkatlice çıkarın. 
Kutunun üzerinde nasıl uygulanacağına dair adım adım çizilmiş küçük resim görselleri mevcut.
Ayrıca kutunun üzerinde Tüketicinin Dikkatine Bölümü var. Bence çok önemli ve mutlaka okunmalıdır.
Kullanmadan önce kullanım talimatını dikkatlice okuyunuz.
Sadece harici kullanım içindir. Sivilceli, yanık, tahriş olmuş ve hassas ciltlere uygulamayınız.
Cildinizin beklenmedik bir reaksiyon göstermesi halinde kullanımı bırakın.
7 yaş altı çocukların kullanımı için uygun değildir.
Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. 
Tek kullanımlıktır. 12 saatten fazla sürekli kullanmayınız.
Her tür cilt tipine uygundur. Benim sorunum hafif burun tıkanıklığı olduğu için etkili sonuç aldım. Her gün kullanmadım, çok sorun hissettiğim geceler uykudan önce uyguladım. 
Detaylı bilgi için adresleri:
Ayrıca online olarak Turkiyenin heryerinden www.eczane.com.tr adresinden siparis verebiliyoruz.