2 Ekim 2014 Perşembe

Güzelyalı Mado, Adana

Adana/Güzelyalı'da yeni açılan mekanlar giderek artıyor. Bu tarz yenilikler güzel oluyor. Pazar kahvaltı severlere,  mekan ve kahvaltı ile ilgili bilgi vermek istiyorum. :) 
Ortamdan bahsedelim:
* İki katlı olup, geniş bir mekana sahip. Ortam rahat ve huzur verici renklere sahip. 
*Üst katta çocuklar için bir oyun odası var. Gördüğüm geniş oyun odalarından bir tanesiydi.   
Kahvaltıya gelelim:
Açık büfe kahvaltı hem çok lezzetli hem de çok başarılıydı. Anlatılacak çok şey var; ama ben kısaca dikkatimi çeken noktalara değinmek istiyorum.
*Açık büfe kahvaltı çok başarılıydı. 
*Peynir ve çeşitlerini seven biri olarak, çeşitli ve lezzetli peynir çeşitlerini çok beğendik.
*Yeşil ve siyah zeytinler ile hazırlanan özel soslu tadımlıklar güzeldi.
*Patates salatası ve su böreğinin lezzetine bayıldım. (Mado'nun su böreği ile meşhur olduğunu biliriz zaten)
*Taze ekmek ve simit çeşitleri var (sıcak sıcak mükemmel).
*Reçeller, tatlılar çok güzeldi. (meyve, puding vs...) (ve anlatabileceğim çok şey var; ancak en hoşuma gidenleri paylaşmak istedim)
*Fotoğrafta da görmüş olduğunuz gibi bir köşede sıcak sıcak gelen taze sıkma ve gözlemeler yer alıyor.
*Peynirli, ıspanaklı ve patatesli gözleme ve sıkmalar ile masanızı çeşitlendirebilirsiniz.
Ayrıca,
*Servisten çok memnun kaldık. (Hızlı ve temiz)
*Çayların dibini görmeden yenisi geliyor. 
Kısaca, kalabalık bir grup olarak gittik. Servis hızlı ve mutlu ediciydi. Çaylarının tadını ve servislerini çok sevdik. Özel gün ve organizasyonlarınız için güzel bir tercih olabilir. 
Tatlı Günler Dilerim. ;)