19 Ekim 2014 Pazar

Bebak zeytinyağlı el ve vücut nemlendirici sütü ve kremi

Cilt temizliği ve sağlığı bayanların önem verdiği noktalardan bir tanesi. Gün içerisinde cildimiz kirleniyor ve sadece yüzümüzü yıkamak yeterli olmuyor. Bu yüzden tam da yüz yıkama jelim bitmişti ki... Bebak markası ile tanıştım. Markayı ilk defa duydum ve bir haftadır kullanıyorum. Kullanışı ve içeriği hakkında detaylı bilgilere geçelim.
İçeriğinde neler var? Kıvamı nasıl?
*Suya dayanıklı makyajı temizleme özelliğine sahip.
*Zeytinyağı özlü.
*El ve vücut nemlendirici sütü açık yeşil renkte. El ve vücut nemlendirici kremi bir az daha koyu yeşil renk olarak. (Fotoğraftaki nemlendirici kremin rengi)
*Kokusu doğal sabun gibi. (Yeşil elmayı hatırlattı bana)
*Sütü ve bileşiminde bulunan zeytinyağı özü ile kıvamı katı değil ve kremsi bir yapısı var.
*Üzerinde tüm cilt tiplerine uygun yazıyor. 
Nasıl kullandım?
*Sabahları ve akşamları cildimi temizlerken bir parça pamuk yardımı ile (makyajımı) sildim. 
*Cildimi temizledikten sonra, üzerine Bebak zeytinyağı nemlendirici kremi uygulayıp hafif masaj hareketleriyle cildimin kan dolaşımını hızlandırmaya çalıştım.
Etkileri nasıl? 
*Bir haftadır kullanıyorum. 
*Memnun kaldım. Herhangi bir alerji durumu vs. yaşamadım.
*Kokusu güzel, temizlik kokuyor.
*Zeytinyağını hissettim. Yüzümü yıkadıktan sonra cildim kurumadı. Üzerine nemlendirici kremide uygulayınca daha etkili oldu.
*Özellikle göz makyajımı rahat ve kolay çıkarabildim. 
*El kremini sevdim. Subazlı değil. Subazlılar güzel; ama bazen hiç sürmemiş gibi hissediyorum. Bebak el kremi üzerinde yazdığı gibi gerçekten zeytinyağlı ve krem sürdüğümü hissedebildim.
Bebak markası ile bu iki ürünü bir haftadır kullanarak tanıştım ve gerçekten memnun kaldım. Öneririm. Markanın diğer çeşitlerini www.bebak.com.tr adresinden inceleyebilirsiniz. 
Instagram adresleri: BEBAKACIBADEM
Twitter adresi: http://twitter.com/Bebakacibadem
Keyifli temiz ve güzel günler dilerim.