1 Eylül 2014 Pazartesi

Hande Yanç 'ın minikler için özel çalışmaları

Merhaba, geçen hafta Hande Yanç'ı ve özel koleksiyonlarını sizlere tanıtmıştım. Bu yazımda sizlere Hande Yanç'ın 0-18 yaş aralığı için tasarlamış olduğu özel giysilerden bahsetmek istiyorum. Miniklere özel hazırlanan bu güzel tasarımları çok beğendim. Özellikle çiftlik hayvanları konseptine bayıldım. Civcivleri, peynir kutularını hatta yumurta ve süt kutularını farklı bir şekilde görebilirsiniz şaşırmayın :) 

Örneğin bu sevimli kutunun içerisinde; çoraplar var. (Sarı, mor, mavi, yeşil, pembe renkleri mevcut)
Üçgen peynir kutusunun içerisinde patikli golf yer alıyor.
Benim en bayıldığım tasarım süt kutusu oldu. Süt kutusunun içerisinde; bebek arabası ve inek baskılı body var. Renk seçenekleri de var. Süt kutusunun içerisinde bulunan body'ler çıt çıtlı. Ürünlerin hem yazlık hemde kışlık seçenekleri var. Hande Yanç kumaşların %100 pamuk ve çocuğa zarar vermeyen şekilde üretildiğinden bahsetti. Ayrıca, body'lerin üzerinde bulunan baskılar su bazlı olup, anti bakteriyel özelliklere sahipmiş.
Söz konusu bebekler ve çocuklar olunca yeni yeni şeyler öğreniyorum. Hazırlanan kutular çevreye dost ve geri dönüşebilir özellikteler. Diğer bayıldığım nokta ise süt kutularının üzerinde "Hemen tüketiniz" yazısı yer alıyor. Çok sevimli gözüküyor :)
http://www.boxbabe.com adresinden girip modelleri ve detayları inceleyebilirsiniz. 
Hande Yanç bu yaş grubunun kıyafetlerini çok tatlı tasarlamış ve aynı şekilde ürünlerin kutularınıda düşünüp tasarlamış. 
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüp, kendisi özenle işlerini yapıyor. Bu nokta çok hoşuma gitti. 
Ellerine sağlık Hande Yanç, fikirler süper! ;)
İletişim: info@ boxbabe.com
Telefon: 05325505053