15 Ağustos 2014 Cuma

Uniq2go Natural Protein Bar

Merhaba, daha önceden duydunuz mu bilemiyorum ama ben ilk defa duyduğum ve denediğim bu ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Uniq2go 100% Natural protein bar nasıl gözüküyor sizce? Dıştan bakınca gofret, çikolata vs gibi değil mi? Fotoğrafta görmüş olduğunuz açık mavi choco fresh' i denedim. Öncelikle şunu düşünürseniz yanılırsınız, TV karşısındayım, öylesine bir Uniq2go açayım da yiyeyim, ya da çikolata krizim geldi yiyeyim demelik bir ürün değil. 

                     

Tabiki bu benim düşüncem. Belki de bu şekilde yiyenlerde vardır; ancak ben o şekilde kullanmıyorum. Tadı ve zevki tamamen size bağlı diyelim. Spor öncesi yada sonrası yenilmeli diye düşünüyorum. Zaten dikkat ederseniz üzerinde fitness aleti vs spor ürünleri vs gözüküyor. Enerji bar yani. Tadına baktığım choco fresh, böyle naneli gibi. Taze bir nane yemiş gibi bir his oluyor. Bir tanesi 50gr dan oluşuyor ve 159 kCal olarak geçiyor. Tok tutuyor. Hatta ben bir seferde hepsini yiyemedim. Yarım tanesini bir seferde diğer yarısını da spor sonrası yedim. Şeker ilavesiz, doğal olarak şeker içerir yazıyor içerisinde. Bir arkadaşım spor sonrası yediğini söyledi. Spordan sonra yorgun düşüyorum ve spor sonrası enerji bar beni kendime getiriyor dedi. Sonuç olarak düzenli spor yapıyorsunuz ve enerji bakımından spor sonrası hemen yemek için bir şeylere saldırıyorsanız, bu belki iyi bir tercih olabilir. En azından bir yada iki deneme ile karar verilebilir. Mutlu Sporlar!