23 Ağustos 2014 Cumartesi

Sevgi Göz Merkezi Adana

Merhaba, 
Blogumda Sevgi Göz merkezine yer vermek istedim. Çünkü uzun yıllardır dereceli gözlüklere sahip olan ve gözlük takıp lens kullanan ben, Sevgi Göz merkezine buradan teşekkür etmek istiyorum. 
Göz kontrollerim ve lens seçimlerimde yıllardır tek adresim Sevgi Göz merkezi. Görme sıkıntılarım ortaokul dönemlerimde başladı. Çok uzun yıllar dereceli gözlük kullandım ve halada kullanıyorum. 

Aslında lazer ile sıfırlatmak, çizdirmek istiyorum; ancak numaram küçük olduğu için cesaret edemiyorum. 1998 yılında kurulan Sevgi Göz merkezini nasıl tanıdım? Gözlükten sıkılıp, çeşitli çeşitli lens deneme ve arama dönemine girdiğimde tanıdım. Göz muayenem, lens seçimim dahil olmak üzere, Sevgi Göz merkezinin 8,9 yıldır daimi müşterilerindenim ve hizmetten çok memnunum.
Bir sonraki lens siparişimi verdiğim yer neden hep Sevgi Göz merkezi? Neden devamlı aynı yerdeyim?
*Öncelikle lens takibi ve ilgilenmeleri süper. Sipariş verdiğim lensler en geç bir hafta içerisinde geliyor. (Bahsettiğim en geç bir hafta süreci şu şekilde: Eğer lens derecesi ellerinde yok ise, en kötü durum için geçerli)
*Göz muayenesi sırasında, sizinle ilgilenen doktora kafanızda bulunan yada canınızı sıkan her türlü sorunuzu sorup, yanıtlarını alabiliyorsunuz. Kontrollerim yapılıyor ve doktorumun belirlediği derecelere göre lenslerim ayarlanıyor. Her şey doktor kontrolünün altında oluyor. Kozmetik lens bile alsanız doktor kontrolü olmadan verilmiyor.
*Göz kontrollerinde merkez SGK ile anlaşmalı. Kullanabilirlik açısından avantajlı bir durum.
*Lens odası ve her köşe daime temiz ve pırıl pırıl.
*Çalışan ekip güleryüzlü.
Bana göre bunlar sağlık açısından önemli olan noktalar ve ben bunların hepsini bu kurumdan istediğim şekilde güvenerek alıyorum. Ayrıca bu merkezde göz ve göz hastalıkları ile ilgili tüm operasyonlar yapılıyormuş. Sevgi göz merkezinin hemen yanında optikte yer alıyor. Gözlük derecem arttığında, camlarım değişiyor. 

Ne çok cam, ne çok çerçeve değiştirdim oradan bir ben bilirim... Özellikle lens odasında, lens ile ilgilenen ekibi çok seviyorum. Size uyan, ister kozmetik amaçlı ister dereceli lensleri deneyip orada karar verip, siparişinizi verebilirsiniz. 
Bana çok yardımcı oldular ve halada oluyorlar. Sevgi Göz merkezinin tüm doktorlarına ve çalışan ekibine yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim.
Adres: Vali Yolu Caddesi, Vali evi karşısı Abdurrahim Gizer Apt.  Seyhan / Adana.
Telefon: 0322 222 0 2222