19 Ağustos 2014 Salı

RPM Fitness Personal Training Adana

RPM Fitness Personal Training nedir? Adana'da gerçekten personal training eğitimi var mı? Eğer var ise ne yapılıyor, neresi hangi sistem ile bu işi yapıyor? Bilmiyordum ve öğrenmek için yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine RPM Fitness'a gittim ve sahipleri ile tanıştım. RPM Fitness'ın farkı nedir diye merak ediyordum. 
Sahipleri Burcu ve Ersin Adaklı (Burcu Hanım'a bayıldım ama bukadar güzel vücut çalışılmaz ki.... Yıllarını vermiş bu işe.... Kendisininde eşininde sayısız eğitim sertifikaları ve ödülleri var. Burcu Hanımın fiziği ve kendi nasıl güzel nasıl anlatamam... Özellikle de duruşuna bayıldım...) benimle çok güzel ilgilendiler. Sistemlerini anlattılar. Burcu Hanım, öncelikle butik salon olarak çalıştıklarını, kaliteli ve güzel başarılar elde edebilmek için sınırlı sayıda üyelik aldıklarını belirtti. Mantıklı! Kapasiteden fazla alıp, ilgilenememek üyelerin isteyeceği bir durum değildir. Bu sayede üyeler ile birebir ve rahatça ilgilenebiliyorlar. 
Üyeleri ile birebir ilgilenen Burcu Hanım, bunların dışında salonlarında grup egzersizleri dahilinde zumba, pilates, spinning ve functional training eğitimlerine verdiklerinide anlattı. Postur (duruş bozuklukları) ile ilgili sıkıntı yaşayanlar içinde uyguladıkları derslerden bahsetti. Amaçları, düzgün ve kaliteli sporu yaşatabilmek. En hoşuma giden nokta, tartıda istediğiniz belirli bir rakamı görürsünüz, ancak bizim amacımız tartı ile hesaplama yapmak değil. Hayat kalitenizi değiştirmeye yardımcı olmak dedi. Üyelerinin yemek yeme alışkanlıklarını değiştirdiklerini ve onları doğru yönlendirdiklerini belirtti. Aslında bu bir şekilde yaşam koçluğu gibi. Hem motivasyon hemde rehberlik yapmış oluyorlar. Kişinin hem hareketlerini hemde öğünlerini belirli bir çerçeve içine alıp, kişiyi yönlendiriyorlar. Buarada salondan bahsetmek istiyorum.
Merdiven altı değil. Çalışma mekanı ferah, çalıştığım yer camekanlı ve rahattı. Havalandırma sistemleri vs. süperdi. Basık ve sıcak değil. Park yeri sıkıntısı yok. Aracınızı mekanın önüne özel otoparka alabiliyorsunuz. İçeriği girerken, eyvah kartım yanımda değil, evde unuttum derdi yok. Parmak iziniz kapıların açılması için yeterli. Soyunma odalarını çok beğendim. 
Eşyalarınızı koymak için dolaplar var ve anahtar derdi yok. Şifre belirliyorsunuz kendinize göre ve dolap anahtarınız olmadan rahatça hareket edebiliyorsunuz. Duşlar tertemiz, kabinler tertemiz. Saçları kurutmak için fön var. Ayrıca mini bir barı var. Bol bol sağlıklı çaylar, sular içilebilir. Sevimli koltuklar ve güzel dergiler var. Spor sonrası da dinlenmek için keyifle zaman geçirilebilecek tertemiz bir mekan. 
Buarada Burcu Hanım, üyelik için özel indirim ve avantajlardan da bahsetti. Ama bugün beni çok terletti. Olsun süper oldu! Kol, bacak, sırt, kalça çalıştık çalıştık çalıştık çookkk çalıştık. Ellerinize sağlık Burcu hocam, sizi tanımak süperdi. Ayrıca çok keyifli bir gündü. 
Ayrıca bir bilgi daha RPM nedir? 
RPM: Revulation per minutes (Nabzın dakikada vuruş sayısı)
Herkese sağlıklı sporlar, mutlu günler dilerim.
Facebook adresleri: 
http://tr-tr.facebook.com/pages/RPM-Fitness-Center/590272071004459 
Adres: Huzur Evleri Mah. 77231sk. Akgül 2 Apt. Altı No:3 Çukurova/Adana