3 Ağustos 2014 Pazar

Rituel de Beauté Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Birçok burun bandı denedim, bunun gibisini görmedim. İnanılmazdı. 
Hatta birçok burun bandı denemem hep başarısız olurdu. İyi yapışmaz, çıkardıktan sonra üzerinde siyah noktadan eser yok falan J İlk defa Rituel de Beaute ile tanıştım ve sonuç tertemiz oldu. Bandı burun bölgeme uygulamak için öncesinde burun ve çevresini iyice su ile ıslattım. 

Burnuma bandı takartakmaz Aleo etkisi ile yoğun nane kokusu gibi bir koku aldım. Hatta offf bu ne yoğun koku ya dedim J Ama alışılıyor dayanılmaz değil… Sonra bandı ıslattığım bölgeye, parlak yüzü burnuma denk gelecek şekilde yapıştırdım. İyice otursun diye bandı birkaç saniye bastırdım ve tam yapıştığından emin oldum. Yaklaşık 15dk bekledim. Zaten bant kuruyor, hissediyorsunuz. En sonunda bandı kenarlardan başlayarak yavaş yavaş çıkardım. 
Çıkardım da o neeee…. Nedirrr oooo…… Amanınn dedim…. Küçük küçük kalıntılar, belki kir belki makyaj artığı artık devamını yazmak istemiyorum anlayın işte J (Fotoğrafda çözünürlükten ötürü çok net çıkmamış olabilir ama iyikide çıkmamış, görmenizi istemem kötü görüntüyü) Sonrasında bir daha yıkadım ve pırıl pırıl gözüküyor. Önceden elime hafif pürüzler gelirken şimdi parlıyor. Kısacası ben çok memnun kaldım. Kutunun içerisinde 6 adet var. 
Aman ya biri gittii kaldı 5 bitmesiiinnnnnnnn….. Ürün bana Tazelik hissi verdi ve fayda gördüm. Buarada kutunun arkasında haftada 1-2 kez kullanın yazıyor; ancak çok yağlı bir cilde sahip olmadığım için ben haftada 1 kez yapmayı düşünmüyorum. Süreyi biraz daha uzatacağım.

Detaylı bilgi için adresleri:
Ayrıca Online olarak Turkiyenin heryerinden www.eczane.com.tr adresinden siparis verebiliyoruz.