1 Ağustos 2014 Cuma

Rituel de Beauté Diş Temizlemeye Yardımcı Pratik Mendil

Seyahat için kullanacağım ürünü paylaşmak istiyorum. 
İlk defa deniyorum ve tek kullanımlık olan bu mendiller sanırım uzun yolculuklarda işime yarayacak. Kutunun içerisinde 8 adet var. Kokusu güzel, mendilleri açmadan kutunun dışından bile hissediyorum nane aromasını. Kullanımı nasıl? Susuz, fırçasız ve macunsuz nasıl olacak bu iş ? 
Hemen bir tane denedim. 1 adet olan pratik mendilin koruyucu folyosunu işaretli yerinden yırtarak açtım. Daha sonra işaret parmağıma takarak sanki fırçalıyormuş gibi temizledim. Tek kullanımlık ve arkasından hemen çöpe gitti.
Sonuç:
*Nane kokusu güzel.
*Yumuşak dokusu var, rahatsız olmadım.
*Pratik çünkü her an diş macunu ve fırça yanımızda olmayabiliyor.
*Naneli mentol tadı ağzımda hoş bir hava yarattı. (Kısa sürelide olsa rahatlattı.)
Kesinlikle seyahatlar için pratik bir çözüm!