1 Ağustos 2014 Cuma

Cherry Berry Adana Frozen Yogurt

Frozen Yogurt Sevenler buraya J
Süper serinletici bir mekan keşfettim. Toplamda 6 çeşit yoğurt seçeneği olan Cherry Berry frozen yogurt, dondurma tadında (ama yoğurt) hem serinletici hemde çok hafif bir tatlı. 
Karışımı nasıl isterseniz o şekilde siz belirliyorsunuz. Buz gibi olan yoğurt seçeneklerinde neler var? Sade, çilek, beyaz çikolata, mango, orman meyvesi ve kavundan oluşmak üzere toplamda 6 çeşit yoğurt bulunuyor.
6 çeşidinde tadına baktım. Çilekliyi inanılmaz beğendim. Tadı çok hafif ve mutluluk verici J
Buz gibi olan yoğurdunuzu seçtikten sonra üzerini ek lezzetler ile süsleyebilirsiniz.
Ek lezzetlerde neler var?
*Çikolata sos, fıstık, mevsim meyveler (böğürtlen, kiraz, mango, ananas, kivi vs..)
*Ayrıca üzerini renklendirmek ve lezzet vermek için, drajeler, jelibonlar, rulo gofret, çakıl taşı çikolatalar, m&m's ve sütlü çikolata parçaları yer alıyor.
*En son olarakta yaptığımız karışımın üzerini çeşitli soslar ile zenginleştirebiliyoruz. Ahududu, çilek, vişne, portakal, karamel ve çikolata sosları vardı.
Büyük, orta ve küçük boy olmak üzere 3 servis seçeneği yer alıyor.
Denememi küçük boy seçerek yaptım; ancak gördüğünüz gibi küçük boydan iki farklı karışım yaptım.
1. karışım:
Küçük boydan oluşan donmuş yoğurt karışımımı nasıl hazırladım, içinde neler var detaylı bakalım:
Çilekli yoğurt üzerine böğürtlen parçaları, pasta süsü, rengarenk bonibonlar ve çikolata sosu var.
2. karışım:
Yine küçük boydan oluşan bu karışımın içerisinde 2 çeşit yoğurt bulunuyor. Orman meyvesi ve kavun, üzerine jelibon, pasta süsü, rulo gofret ve gerçek meyvelerden biraz kiraz birazda mango ekledik. 2. karışım süper oldu, öneririm!
Bu güzel karışımları Tutku Bey hazırladı. Buarada Cherry Berry hakkında daha detaylı bilgi ve içerik hakkında neler olduğunu merak ettim ve sordum. Cherry Berry Adana, frozen yoğurtlarının özellikle çocukların gelişimi için önemli olduğunu ve yoğurdun içerisinde herhangi bir katkı maddesi olmadığının altını çizdiler. Ayrıca frozen yoğurtlarının protein değerinin yüksek olduğunu ve bunları light süt ve süt ürünlerini kullanarak hazırladıklarını belirttiler. Cherry Berry Frozen Yogurt aslında bir Amerikan firmasıymış. Mekanın sahibi, Mustafa Özcan Cherry Berry Frozen Yogurt Türkiye distribütörü. Dünyada hızlı bir şekilde yayılan Cherry Berry Frozen yoğurt aşkının Afganistan ve Dubaide’de olduğunu belirtti.  

Rahat ve ferah oturum alanı var. İç ve dış oturum mekanı olduğu gibi, özellikle çocuklar için küçük bir oyun masası ve küçük sandalyeler yer alıyor. İnternetsiz olmaz J Wifi var. Waffle’da yapıldığını öğrendim; ancak tatmadım. Başka bir zamanda özellikle waffle için gitmek istiyorum. Bunların dışında sıcak ve soğuk içeceklerde var. Çay, kahve, cappicuno, expresso ve türk kahvesi servisleride bulunuyor.
Mekanın yerini bulmak çok kolay. Atatürk caddesinde, eski metro sineması sokağı Lokman apt. zemin kat. Eğer eski metro sinemasını biliyorsanız, hemen yanı oluyor. Buarada eve servisleri yok bilginize. Aslında mantıklı çünkü frozen yoğurt hemen eriyor. Mekanda zevkiyle yenmeli diye düşünüyorum.
Bence Adana ve meşhur sıcağı için ye ve çık durumu buna uygun J Güzel ve serinletici bir deneyim oldu. Yazımı okuyan, duyan, gören, sebep olupta yeni öğrenen herkese şimdiden afiyet olsun.
Yenilikler ve duyurular için face sayfalarına ulaşabilirsiniz: