24 Temmuz 2014 Perşembe

Queen's Baby, Minik Prens ve Prenseslerin Mekanı,Adana!

Merhaba,
İlgi alanıma giriyor sanırım, bir çok rengin bir arada olduğu yerler dikkatimi çekiyor. Özellikle pembe ve pembenin tonlarına bayılıyorum… 
Adana’da bulunan mağaza, Gülbahçesinin arka kısmında, yeni Vakko'nun ara sokağında yer alıyor. 
Renkli ve neşeli olan bu organizasyon mağazasının adı: Queen's Baby
Mağazanın adından da anlaşıldığı üzere, mağaza yeni doğan yakışıklı prenslerin ve güzel prenseslerin mekanı diyelim. 


Queen's Baby’nin amblemi gördüğünüz gibi sarı dore renkli özel bir tasarım el yazısı şeklinde işlenmiş.  Bu şekilde olan yazı tiplerine bayılıyorum.
Çok güzel gözüküyor. Nilay Hanım (mağaza sahibi) bir çok organizasyon ve çeşitli etkinlikler planlandığı gibi özellikle doğum için hastane odası süslemesi de yapıyor. Gerçekten başarılı süslemelere imza atmış. Her şeyi kendisi planlıyor ve tasarlıyor. Yazımda özelikle başarılı hastane süslemelerine odaklanmak istiyorum.

Daha detaylı bilgi ve tasarım fotoğrafları için Queens Baby facebook sayfalarının linki:

Düşünsenize… yeni doğan prens ve prensesler için taçlı kapı süsleri özenle hastane odasının kapısına asılıyor.

İstenen renk ve sayı da uçan balonlar odanın içerisinde yer alıyor. Renkli tüllerin, fiyonkların olduğu oda da takı yastığından, anı defterine, ikramlıklardan, küçük hatıralara bebeğinizin odası tam bir şölen havası. Bir anne ve baba için en anlamlı ve en özel an bebeklerini kucaklarına aldıkları ve ilk buluşma anıdır diye düşünüyorum. Nilay Hanım kişiye özel tasarımları ile hastane odasındaki heyecanlı bekleyişi daha da renklendiriyor.



Mağazanın içinin fotoğraflarını çektim ve paylaşmak istiyorum.


Mekanın dışı:
Ay yerim ben bu pembe sandalye ve masayı… Size de Sindy Bebeğin evinin bir parçası gibi gelmedi mi? Ne çok Sindy bebeğim vardı. Hala da duruyor, koruyorum onları. Oturduk ve bu pembişler de çay içtik :) Mağazanın önünde bulunan bu masa ve sandalyeler birçok kişinin ilgi odağı oluyor onu da farkettim.


Açık renkler ile döşenmiş ferah bir mağaza. Ayyyy.... avizesi de pembe!


Çeşitlerin ve malzemelerin bulunduğu raflar,


Bademlerin tadı çok güzeldi, “Welcome Baby” yazısı ve ikizler için duvar yazısı süsler.


Güzel misafirperverliği ve tatlı sohbeti için Nilay Hanım’a teşekkür ediyorum.


Yazımı okuyan, duyan, gören, sebep olupta yeni öğrenen herkese teşekkür eder, mutlu günler dilerim.

Son olarak, ulaşmak isteyenler için Queen's Baby iletişim adresleri ve kartları. :)