23 Temmuz 2014 Çarşamba

Moshosgarden, Argan & Ylang Saç Bakım Kompleksi!

Merhaba, 
Bugün moshosgarden ürünlerinden olan "saç bakım kompleksi" Argan & Ylang Hair Care Complex’i denedim. Havalardan ötürü ve güneşin çok yoğun olması sebebi ile saçlarımın özellikle uç kısımlarında kuruluk hissediyordum. Çok sık olmamak ile beraber, saçı yağlandırmanın ve bakım yapmanın önemli olduğunu biliyorum. Bu nedenle deneme sonucumu sizlerle paylaşmak istiyorum.
50 ml. şişede bulunan Argan & Ylnag Hair Care Complex yağını nasıl kullandım?


Kullanım Şekli:
Yavaşça avucumun içine argan yağını döktükten sonra iki elimle avucumda bulunan yağı ovalayarak ısıttım, daha sonra saçlarımın ortasından uçlara doğru uyguladım. Uygulamayı yaparken saçlarımı tutam tutam ayırarak her birine aynı işlemi uyguladım. Sonrasında yağlı bir şekilde bir az beklettikten sonra, tarak yardımı ile iyice taradım. Bir kitapta okumuştum ışıltılı saçlar için, her gün saçlara 100 fırça darbesi vurun yazıyordu. Yani özenli bir şekilde, saçları kırmadan taramak iyi geliyor sanırım. Neyse devam edelim kaldığımız yerden, saçımı küçük bir toka yardımı ile topladıktan sonra, yağlı bir şekilde yaklaşık yarım saat beklettim. Daha sonradan yağı arındırdım ve sonuç yumuşacık…. 
İlk denemem olduğu için şuan saçım kusursuz ışıldadı, besledi, güçlendi diyemem ancak bunu düzenli uyguladığımda sonucun etkisini daha başarılı bir şekilde göreceğimi umuyorum.
Sonuç: İlk deneyimim sonrası net bir şekilde görülenler;
Saçım yumuşadı ve nemlendi. En azından şuanda kurumuş olan uç kısımlar eskisi gibi değil.


Ürünler hakkında daha detaylı bilgi için: http://www.moshosgarden.com/ 

Herkese pırıl pırıl ışıltılı güzel bir gün dilerim.