29 Temmuz 2014 Salı

Moshos Garden Kil Maskesi Lavanta & Muskat

Maskeler, kremler, kusursuz bir cilt, parlak bir ten falan filan… Güzellik üzerine neler yapmalı? Fikirlerin, önerilerin sonu yok. Bugün elimde bulunan Moshos Garden kil maskesini uyguladım ve bahsetmek istiyorum. Kil maskesinin içerisinde lavanta yağı ve kokusu yer alıyor. Kapağı açtığım andaki lavanta kokusu çok net hissediliyor.

        

Nasıl kullandım?
* Bir ölçü kili (bir tatlı kaşığı) yarım ölçü su ile karıştırarak (yine tatlı kaşığı su) bir fırça yardımı ile yüzeme uyguladım.
* Yaklaşık 15dk. bekledikten sonra, yıkadım.
Sonuçlar:
* Genelde kil maskelerini uyguladıktan sonra cildimde kuruma olur ve cildim gerilir.
* Kullandığım bu ürünün içerisinde lavanta yağı olduğu için, cildimde kuruma olmadı. Aksine yüzümü yıkadıktan sonra sanki nemlendirici sürmüş gibi cildimin yumuşak olduğunu farkettim.
* Cildim temizlendi ve ölü deriden kurtuldu.
* Lavanta kokusu ve yağının etkisini gerçekten hissettim.
* Ayda bir kez kullanmak üzere uygulayacağım.

Genel olarak, memnun kaldım. Düzenli kullanmaya devam edeceğim. Maskeyi uygulayıp, yüzümü yıkadıktan sonraki ferahlığı seviyorum.