22 Temmuz 2014 Salı

Moshos Garden, Hand & Face Cream! El ve Yüz Kremi!

Merhaba Moshos Garden markasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama ben ilk defa duydum. 

Sayfalarını incelediğimde özellikle dikkat ettiğim şey kimyasal madde içermiyor yazısı oldu. Çünkü artık buna dikkat ediyorum. Moshos Garden New Generation ürünlerini dikkatli takip etmeye başladım ve ilk deneyimim olan, Shea & Vanilla Hand & Face Cream’i sizlere tanıtmak istiyorum.


Küçük cam bir kavanozda bulunup 50ml. Kremlerde önem verdiğim şeylerden bir tanesi de kokuları. Kokusu güzel, kapağı açtığınızda ve sürerken kokuyu hissediyorsunuz ama daha sonradan tabiki koku kalmıyor. Hafif ve ferah bir etkisi var. Yapısı yumuşacık. Sürdükten sonra her tarafa bulaşmıyor, kıvamı güzel. Diğer hoş olan bir nokta ise bu krem hem yüz hem de el için kullanılabiliyor.
Kullanım Şekli:
Nemlendirmek istediğimiz bölgeye yeteri miktarda uygulayıp, masaj yaparak yediriyoruz. Yüzümde göz altları hariç uyguladım.


Sonuçtaki diğer bir etki ise, sürdükten sonra elimde ve yüzümde hoş bir parlama oldu. Sanki böyle canlanma gibi. Yani mat gözüken deriye pırıltı geldi. Benim cildim karma bir yapıya sahip. Bu yüzden krem yağlandırma vs yapmadı. Etkisi saatlerce değil tabiki ama cildi rahatlatıyor. 
Ürünler online alışveriş ile sağlanıyor. Daha detaylı bilgi ve ürünler için linkten bakabilirsiniz. Mutlu Günler ;)
http://www.moshosgarden.com/