18 Temmuz 2014 Cuma

Kuzenimin Elinden Tatlı ve Çay Keyfi!


Herkese kocaman merhaba,

Bugün sevgili kuzenimin yapmış olduğu görünümü harika ama tadı hakkında bazı soru işaretlerinin olduğu cupcake'i sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle "İşte abla sen yaparsın da ben yapamaz mıyım" deyip elinde kocaman bir tabak dolusu getirmiş olduğu cupcake'lerin görüntüsüne bayıldım. Nasıl güzel süslemiş üzeri pembe pembe :) yanına da harika bir çay demlemiş. Busecim çayına diyecek yok daaaaaaa gel gelelim cupcake'lerine :)

                         

Görünümü güzel olan bu cupcake'ler ile çok uğraşmışsın belli ellerine sağlık :) ancak tadı hafiften kuru olmuş gibiydi. Sanki dibi de mi tutmuştu ? Yok canımmmmm daha neler :) Miyop var bende çok göremem yakını :) hhhhaa :) Ama her güzelin bir kusuru olur değil mi? Gerçek değerlendirmeye geçiyorum: Sunumun harika bayıldım :) Masa örtüsünün rengi, yanındaki dekor çiçeğin uyumlu ve güzel. Cupcake'lerin rengi kıvamı ve süslemesi güzel. Çayın tadına bayıldım, rengi ve kıvamı da çok güzel. Sonuç olarak kuzen haklarından ötürü 10 üzerinden 100 tam puan vererek seni öpüyorum. Kuzenimin elinden çay ve tatlı keyfi de bir başka oluyormuş bunu anladım ;) Çok teşekkür ediyorum prenses Seni Seviyorum! :)