25 Temmuz 2014 Cuma

Ekoroma,İftar Daveti!

Merhaba,        
Ekoroma kartım uğurluymuş bunu anladım.
Farkındayım, yazıya ortadan başladım. Başa dönelim. J Ekoroma marketi tanıyor musunuz, alışveriş eder misiniz, kartınız var mı,  kullanıyor musunuz bilmiyorum? Ancak Ekoroma marketin düzenlemiş olduğu güzel bir iftar yemeğinde biz de eşimle yerimizi aldık.
                       
Nasıl oldu? Ekoroma kart ile en çok alışveriş yapan 100 çift Borsa Restorant’ta fasıl eşliğinde iftar yemeğine davetli olarak katıldı. Sosyal medyadan da duyuruları okumuştum, ancak liste de yer almak bizi de çok memnun etti. Kartımız sayesinde hem güzel bir organizasyona katıldık, hem de Ekoroma ailesini yakından tanıma ve market hakkında detaylı bilgiler öğrenme fırsatı bulduk.
Yemek, Süleyman Demirel bulvarında yer alan Borsa Restorant’ta gerçekleşti. İçeri girdiğimizde bizi Dilek Hanım karşıladı ve çok özel bir şekilde ilgilendi. Ayrıca Ekoroma market genel müdürü Özcan Bey ile tanıştık. Müşteri memnuniyeti adına, öneri ve görüşlerimizi aldı. Kendilerine bir kez daha teşekkür ediyoruz. Buarada özellikle ifade etmek istiyorum ki, etkinlik çok planlı ve sistemliydi.


Kalabalık olmamıza rağmen servis ve sunum hızlı ve memnun ediciydi. Önden çorba, masada hazır bulunan ara sıcaklar, atıştırmalıklar, arkasından gelen ana yemekler ve tatlılar oldukça lezzetliydi.


 Evime yakın olması nedeni ile benim alışverişlerimde tercihim çoğunlukla Ekoroma marketten yana oluyor. Özellikle et ve et ürünlerini beğeniyorum. Ayrıca kuruyemişleri her daim taptaze oluyor. Halk günleri ve özel indirimlerden de ayrıca faydalandığımızı belirtmek istiyorum. Ekoroma market, perakende sektöründeki deneyim ve tecrübesi ile Adana ve Mersin olmak üzere 14 şube ile müşterilerine hizmet vermekte. 14 şube olduklarını bilmiyordum yeni öğrendim. Sektörde başarılı olduklarını düşünüyorum. 
                                                
Böyle güzel etkinliklerin devamının gelmesini diliyor, bir kez daha bu güzel gece için kendilerine ailecek teşekkür ediyoruz. Yazımı okuyan, duyan, gören, sebep olupta yeni öğrenen herkese teşekkür eder, mutlu günler ve alışverişler dilerim.
İndirimler, fırsatlar ve son haberleri takip etmek isterseniz adreslerine bu linkten ulaşabilirsiniz: