2 Haziran 2014 Pazartesi

Yeni Tanıştım. Oriflame- I'm the One!

Merhaba, Oriflame'in bana gönderdiği bu güzel ve yeni ürün hakkında bilgi vermek istiyorum.
Öncelikle beni düşünüp gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim Oriflame. Çok memnun ve mutlu oldum. Seve seve, zevkle kullanacağım. Ürünleri incelemeye geçersek, ojeye bayıldım. Koyu renkleri çok severim. İki kat sürdüm ve çok beğendim. Kahve rengi keçeli kaleme benzer göz kalemini de çok sevdim. Sürümü rahat. Eyvah dağıldı, pamuk nerede nasıl temizlemeliyim derdi yok. Aynı ürünün siyahı var, kullanıyorum ve memnunum. Bu şekilde kahverengini de denemiş oldum. Başarılı. Sıra daaaa Zeytin yeşili far var. Aslında bu renk devamlı kullandığım ya da tercih ettiğim bir renk değildir.Zamanla kullanırım belki. Yapısı yumuşak, sürümü rahat gibi. Bir kere denemek için kullandım. Bu tarz renkli farları günlükte çok kullanamıyorum. Bana göre en önemlisine geçeyim hemen tabiki ruj. Rengi sevdiğim tonlardan, ancak renkten öte kokusuna bayıldım. Üzerinde yazdığı gibi gerçekten "Rose" gül kokusu, çiçek kokusu var. Çok sevdim çoookkkkkk! Sürmesem de hemen bitmese dediğimiz şeylerden sanki :) Gözlemlerim bu kadar sizin öneri ve yorumlarınız nedir arkadaşlar? Teşekkürler.