2 Haziran 2014 Pazartesi

Sınıf içi Etkinlik- Parmağa Takılan Kalpler

Sınıf için de yapılabilecek güzel bir etkinlik daha. Bunu ister siz hazırlayabilirsiniz, ister öğrencileriniz ile beraber hazırlayabilirsiniz. Fotoğrafta gördüğünüz gibi kalpleri kestikten sonra makas yardımı ile iki küçük boşluk oluşturuyoruz. Öğrenci bunu parmaklarına geçirip takabiliyor. Denedim ve kalpleri gördükleri andan itibaren çok mutlu oldular. İki öğrenci karşılıklı kalkıp, kalplerini ellerine takarak öğrendikleri şarkıları birbirlerine söyleyebilirler.Peki bunu yabancı dil dersinde nasıl kullandım? Sevgililer günün de çocuklara yeni kelime öğretirken hazırlamıştım.Bu şekilde toplu bir fotoğraf aldık. Görüntü süper oldu. Kalpler kullanılarak karşılıklı diyalog vs.. de yapılabilir. Sınıfta güzel bir deneyim oldu. Görsel malzemeler kullanmak ilköğretim çocuklarının kesinlikle ilgisini çekiyor.Etkinliği hazırlaması da kolay. İstenirse kalplerin üzerine farklı değişik tasarımlar da yapılabilir. Sadece küçük bir fikir paylaşmak istedim ;)