22 Haziran 2014 Pazar

Rüya Pasta Malzemeleri ama Rüya Değil Gerçek!

Merhaba, sizlere yeni keşfettiğim tatlı mı tatlı, şeker mi şeker, renkli mi renkli, güzel mi güzel bir yeri tanıtmak istiyorum
Buarada Instagram adresim: @leman_tatli takiplerinizi bekliyorum;) 
Buranın adı Rüya Pasta Malzemeleri Dükkanı J Adı Rüya gerçekten RÜYA gibi bir yer. Mekan Pandora sokağında bulunuyor. Adana da Pandora sokağı denilince sanırım herkes bilir J Atatürk Parkına çok yakın bir mesafede. Yeri kolayca bulunabilir. Dikkatimi yeni çekti ve hemen içeriye girdim. Veeee gördüklerim Rüya değil gerçekti. Pasta malzemeleri için ne arasanız var. Kek kalıpları, muffin, cupcake kalıpları, merdaneler, süslemeler, karton renkli kutular, pasta üzeri süslemeleri, rengarenk şekerlemeler, çikolatalar, baby shower partileri için kapı süslemeleri, renkli kokulu sabun yapmak için sabun kalıplar, kokulu taş yapımı için malzemeler ve daha neler neler yer alıyor. Kısacası, pastacılık adına (çikolata, süsleme malzemeleri ayrıca sabun, kokulu taş ve slikon kalıplar) her şey ama her şey vardı. Geçen yıl renkli muffin kaplarını o kadar çok aramıştım ki… Dükkana girdikten sonra, keşke daha önceden bu mekanı görebilme şansım olsaydı diye iç geçirdim.

İlk fotoğraf ile dükkanın dıştan görünüşünü sizlerle paylaşmak istiyorum.

 Ve içeriye girelim. Gördüğünüz gibi gayet ferah ve canlı bir dükkan. 


Aradığım her şeyi rahatça bulabildim. Düzenli ve bir sıra halinde karşımda duruyorlar.

Raflarda bulunan gelin ve damat süsleri düğün pastalarının üzerine konulabiliyormuş. Her türlü pasta süsleme için isteğe göre alınabilir. Üst raflarda süslü kutular, alt raflarda ise yine pasta kalıplarını görüyoruz.

İşte pasta İşte yapımında kullandığımız araç gereç rafı, neler yok kiii….

Bu kısım ise kokulu taş ve kokulu sabun yapımında kullandığımız malzemeler, kalıplar…boyalar…. Taşlar… süslerrrr…. Renkli sepetler…


Rüya ile başladığımız yolculuğun en Tatlı sonu! Bakar mısınız şu güzelliklere, görmüş olduğunuz çiçekler sabundan ve mis gibi kokuyorlar. Sevdiklerimiz için, kendi emeğimiz ile özenle hazırlayabileceğimiz tatlı ve şirin hediyelikler olurlar diye düşünüyorum.


Sepetin içerisinde bulunan küçük havlunun süsüne dikkat çekmek istiyorum, pembe püskülü ve zarif taşı ile çok tatlı duruyor. Güller ve çiçekler sabundan. Buarada bu görmüş olduğunuz saksılarda hazır bir şekilde çeşitli renklerde olmak üzere dükkan da var. Zevk ve tercihe göre tasarım yapılabilir. Şimdiden herkesin ellerine sağlık ve afiyet olsun!