24 Haziran 2014 Salı

Puding Kakaolu ve Tarifi!

Herkese, merhaba lezzetin ustasından hazırladığım kakaolu puding ’in tarifini paylaşmak istiyorum. Lezzetini çok beğendik, yoğun ve hoş bir kakaosu var. Buzdolabında soğutup, üzerine çikolata parçaları attım. Çok güzel oldu. Herkese tavsiye ederim. 5 porsiyon rahatça çıkıyor.
Hazırlanışı:


750 ml (3,5 su bardağı) sütü bir tencereye koydum ve üzerine Pakmaya Kakaolu Puding paketinin hepsini ilave ettim. Orta ateşte devamlı karıştırıp pişirdim. Kaynamaya başlayınca ocağı kısıp 2-3 dakika daha karıştırarak pişirmeye devam ettim. Daha sonra tatlı kaselerine eşit gelecek şekilde döktüm ve buzdolabında bekletip soğuk bir şekilde servis için hazırladım.
Ayrıca üzerine isteğe bağlı olarak, hindistan cevizi, fındık kırığı, çikolata parçaları, meyve şekerlemeleri ile süsleyerek servis yapabiliriz.

Afiyet olsun şimdiden.