6 Haziran 2014 Cuma

Oriflame- Kaş Farı Kit- Set

Geçen yıl almış olduğum Oriflame "Kaş Farı Kit" setini tanıtmak istiyorum.
Çok memnun kaldım ve severek kullanıyorum. Fotoğrafta oklarla tanıtmaya çalıştım. Set, iki renkten oluşuyor.Kaşınıza hangi renk yakın ise onu deneyip seçiyorsunuz. Renklerin en altında hafif krem gibi gözüken bir renk var. Kaş renginizi siyah uçlu fırça ile uygulama fırçası ile netleştirdikten sonra sabitleyici renk ile üzerinden diğer belirtmiş olduğum beyaz uçlu fırça ile uygulama yapıp tamamlıyoruz. Kutu kapanınca aşağıda ki gibi bu görüntü de oluyor:
Açtığımız da üst kapak bölümünde küçük bir aynası var. Fırçaları için alt bölümünde küçük bir çekmecesi var. Taşıması rahat. Kullanımı rahat. Sürdükten sonra kaşta dağılma sorunu vs yaşamadım. Umarım siz de beğenirsiniz.Buarada bazı arkadaşlarım iki rengi kullanarak (açıklı-koyulu) kullanarak kaşlarına uygulama yapıyorlar... Zevk sadece size kalmış...Nasıl güzel gözükür ise onu tercih etmeli ;)