9 Haziran 2014 Pazartesi

GECENİN YILDIZI! BLUSH MAĞAZASI- ADANA


Cadde de gezerken gördüğüm, adını sıklıkla duyduğum Ziyapaşa Bulvarı (Adana) Starbucks Cafe karşısı bulvar üzerinde harika bir mekan var. Sizlere orayı tanıtmak istiyorum. Mağazanın ismini duyuyordum ancak ilk defa ziyaret ettim Blush Mağazasını. Dışarıdan bakılınca mağazının konseptinin tarz olduğunu düşündüm çünkü kocaman pembe bir kraliçe tacı mağazanın simgesi ve bu simge insanı, içeri de acaba nasıl güzellikler var diye sabırsızlandırıyor. Dün Blush’ın sahibi Nilüfer Hanım ile tanıştım. İşini severek yapan, içten ve hoş bir bayan. Onunla tanıştığıma çookkk memnun oldum J İçeri girer girmez kendimi İstanbul Nişantaşında bulunan özel bir mağazaya girmiş gibi hissettim. Mağzanın iç tasarımı özenle hazırlanmış. Beyaz ve huzur verici renkler ağırlıkta. Şıkır şıkır avizeleri, bir köşede bulunan en sevdiğim pembe ton koltukları, makyaj için planlanmış aynalı masa sihirli dokunuşlarla tasarlanmış gibi. Mağazanın dış tabelasından içine kadar her şey özenle planlanıp emek verilmiş.

Nilüfer Hanım ile sohbet ederken Blush aslında bayanların kullandığı kozmetik ürün olan allık anlamında! Peki mağazanın adı neden Blush dedim? Cevap çok hoştu J Blush da seçtiğiniz gece kıyafeti ile girdiğiniz ortamda “GECENİN YILDIZI” olacağınız için yanaklarınız allık sürmüş gibi kızaracak ve tüm gözler sizin üzeriniz de olacağı için utanacaksınız dedi. Blush’da gecenin gözdesi siz olacaksınız dedi. Aslında bir yandan haklı Nilüfer Hanım. Mağazada satılan marka dünyaca ünlü “Sherri Hill” ürünleri. Hatta “Sherri Hill” dünyaca ünlü sanatçıların hatta Hollywood yıldızlarının tercih ettiği bir marka. Elbiseler çok kaliteli. Mezuniyet, düğün, nişan, söz, kokteyl, özel partiler, davetler için son moda çizgileri bulabileceğiniz bir mekan.
Kendimi tutamadım ve hemen bir ürün deneyiverdim. Çok hoşuma gitti.



Güzel sohbet için teşekkürler Nilüfer Hanım.
Beyaz ve peri masalını andıran pembe tonlar ile tasarlanmış bu mağazayı görmek gerekir bence. Şimdiden iyi keyifler.