29 Mayıs 2014 Perşembe

Yves Rocher Ziyareti! Harika bir gündü!

Merhaba bugün Yves Rocher (Ziyapaşa Bulvarı şubesi, Adana) bana harika doğal ürünlerini tanıtmak için kapılarını açtı. Gerçekten harika bir ziyaretti ve saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Öncelikle mağaza müdürümüz Demet Hanım'a çok çok çok teşekkür ediyorum. Harika bir insan. Ekip olarak beni çok güzel karşıladılar ve konuk ettiler. Demet Hanım, inanılmaz yaratıcı ve pozitif enerji veren çok hoş bir bayan. Bugün bana Natural (doğal) Makyaj uygulaması yaptı.Ürünleri tek tek tanıttı. Hepsini yüzümde anlatarak, makyaj sırları vererek uyguladı ve sonuçlar Harika! Makyaj konusunda Yves Rocher'in ürünleri karşısında etkilendim. Demet Hanım'ın yaptığı harika makyajı (öncesi, sonrası olarak) bana uygulanan ürünlerin ne olduklarının hepsini ayrı ayrı yazacağım. Ayrıca bu ürünlerin içinden hangisini en çok beğendiğimi ve hangisinin benim tenime gittiğini ayrıntısı ile paylaşacağım.... Çok ama çok güzel bir gündü...Mağaza müdürü Demet Hanım başta olmak üzere, ayrıca yanımda olup bana destek olan güzellik uzmanı Bircan ve güzellik uzmanı Şehla Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Teşekkürler Yves Rocher! Ayrıca küçük bir not: Her ayın son günü, Yves Rocher tüm Türkiye de Kelebek Günleriymiş. Yeni öğrendim. Demet Hanım, 31 Mayıs (bu cumartesi) sadece Kelebekli ürünleri, Kelebek Günlerinde (seçili ürünleri) %40 indirimle alabileceğimizi belirtti. Güzel Fırsat ;)Kampanyalar ve fırsatlar devam ediyor. Bir de kart üyeliği diye bir şey varmış. Onu da yeni öğrenmiş oldum. Diyelim ki bir ürün aldık kart açıyorlar, 2 gün sonra sistemde tanımlı oluyor sonraki ilk alışverişimizde orijinal boy göz makyaj temizleyici hediyemiz oluyor ve 2 ay boyunca %20 indirimimiz oluyor ve sonrasında kartımızda puan biriktirip biriken puanlarla hediye ürün seçebiliyoruz. Örneğin geçen ay ya da daha öncelerde Kelebek Günlerinde ki seçili ürünlerden alışveriş yapan oldu mu? Neler aldınız? Ya da kart üyeliğini daha önceden biliyor muydunuz? Paylaşım ve yorumlarınızı bekliyorum ;) Fotograflarımı en kısa zamanda paylaşağım ;)