27 Mayıs 2014 Salı

Sıkılaştırıcı ve Şekillendirici Jel! Yves Rocher!

Merhaba, Yves Rocher'in bu güzel ürününü bana Rus bir arkadaşım getirdi. Rusyalardaaannn geldiiii :) çok teşekkür ediyorum kendisine. Karın ve kalçayı şekillendiren bir jel. Henüz düzenli kullanmaya başlamadım. Fotoğrafta dikkat ederseniz ürünün üzerinde Türkçe yazı yok, arka kısımda bulunan kullanım şeklini Rusca olduğundan anlayamadım ve direk Yves Rocher magazasına gittim. Etkili bir sonuç almak için, peeling'in ardından uygulanmalı derinlemesine etki düzenli kullanımla elde edilebilir dediler. Miktarı 150 ml. Hoş gözüküyor. Karın ve kalça bölgesine uyguladıktan sonra kıyafetlerinize bulaşmaması vs için ten de emildiğinden emin olmak gerekir sanırım. Ben bir kere denedim herhangi bir sıkıntı görmedim. Aranızda deneyen var mıdır? Görüş ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ;)