31 Mayıs 2014 Cumartesi

Pril Etkinliği

Merhaba bugün ani gelişen bir olay ile Pınar arkadaşımın desteği ile Pril- Adana blogger buluşma etkinliğine katıldım. Öncelikle Pınarcım çok teşekkür ediyorum sana. Buarada Pınar'ın yani misspoine'in linkini takip edebilirsiniz aktif ve yaratıcı bir blogger. Çok çok teşekkür ederim Pınarcım. Bugün Adana Park Zirve Onbaşılarda olan Pril blogger buluşmasında Açelya Hanım ile tanışma şansımız oldu. Çok samimi ve tatlı bir bayan. Keyifli bir gündü.Oradan sonra Kurttepe Sosyete Pazarın da en kısa sürede bulaşık yıkamak için yarışan hanımları izledik. Hatta biz de yarıştık :)Pril ile bulaşıklar pırıl pırıl yapıldı :) Buarada Mürüvvet Hanım ile tanıştım (blogunun adı cingifilli) ayrıca Merve ile tanıştım (blogunun adı: bir dilim limon) tanıştığıma çok çok memnun oldum. Görüşmek ve takipte kalmak üzere diyorum ;) En kıza zamanda fotolarla ayrıntılı Pril etkinliğini paylaşacağım.