30 Mayıs 2014 Cuma

Makyajdan Önceki ve Sonraki Halim, Güzelliğin Bitkisel Formülünü Yves Rocher ile Test Ettim!

Merhaba, işte sıra geldi Yves Rocher günümde neler yaptığıma. Duvarda arka fonda duran güzel bayan Yves Rocher'in mağaza içindeki yüzü. Onu çok beğendim ve ona uygulanan ürünlerin ne olduğunu merak ettim. Makyaj uygulamasından sonra nasıl olmuş acaba benzedim mi diye geçiverdim önüne :)
Mağaza müdürü Demet Hanım'ın sihirli dokunuşları ile yüzüme Natural (Doğal) makyaj uygulaması yapıldı. Bu makyajı işe giderken, özel gün için de olan toplantılarınızda kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Çünkü abartıya yer vermeden ufak dokunuşlarla bakımlı ve canlı bir görünüme sahip oldum. Hazır yaz kapıya dayanmışken, uygulanan bu makyaj içeriğinde bronz ışıltılar da taşıyor.Ürünleri daha önceden denememiştim, ilk kez tanıştım. Makyaj sırasında içeri giren müşteriler de bizi yalnız bırakmadılar. Değişimi şaşkın bakışlarla takip ettiler.
Şimdi sırayla yüzüme uygulanan ürünlere daha detaylı bakalım.
1 numara: Pure Light Foundation-Dore Mat 200 2 numara: Volume Vertige Mascara- 01 NOIR (Maskara) 3 numara: Correcteur Zero Default 02- Beige Moyen(göz altı kapatıcısı)(Hoşuma gitti) 4 numara: Couleurs Nature(İkili sedefli Pudra)(Güzeldi) 5 numara: Stylo Leures Automatic- Lip Liner 6 numara: Couleurs Crayon (01.Brun) (Göz kalemi) 7 numara: Sexy Pulp Volume Gloss (Ruj)(Sepette var ama net gözükmüyor onu ayrıca tanıtacağım.Beğendim.) 8 numara: Duo Poudre Soleil 02- Hale Mat Veeee işte aşağıda gördüğünüz gibi Öncesi ve Sonrası Değişim! 8 numarayı Duo Poudre Soleil 02- Hale Mat ayrıca tanıtacağım yuvarlak şeklinde olan pudrayı çok beğendim.Çok teşekkür ederim. Harika bir ziyaretti.
Sizce değişim nasıl arkadaşlar? Umarım sizde okurken keyif almışsınızdır. Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler ;)