28 Mayıs 2014 Çarşamba

Flormar ile Gelen Güzellik!

Flormar markasında kullandığım ve sevdiğim ürünleri paylaşmak istiyorum. Flormar Dishy passion yeşil renkli deodorant ile başlamak istiyorum. Aynısının mavisi de vardı ancak onu bitirdim ve çöpte :) Ancak yeşilin kokusunu daha çok sevdiğimi söyleyebilirim. Ferah ve hafif bir kokusu var. Özellikle güneşin kendini gösterdiği bu günlerde en az 2-3 kez tazeliyorum. Sevdim Passion yeşil seni ;) Sırayı rujlara vermek istiyorum. İnanılmaz memnun kaldım.Özellikle pembe tonundan. Sürümü rahat ve yumuşak, bende dağılma yapmadı. Kırmızıyı da çok beğendim. Rujlarımız Flormar Pretty Cream& Glaze serisi. Kırmızı olan numarası P324, pembe olanın ki P309 ve pudra renkli olan P307. Pudra rengi de çok doğal duruyor. Doğallığı sevenlere tavsiye ederim. Pembe yazdım ancak tam pembe değil aslında. Böyle değişik hoş duruyor :) Yüzü canlandırıyor bence. Kesinlikle rujları bir kullanıcı olarak çok beğendim. Kırmızıyı yeni aldım diğerleri azalıyor. Bitmesiinnnnn ne olurrr :)Lipliner waterproof kalem No: 220 hoş. P309'u sürmeden önce hafifçe uyguluyorum ve sonra güzel bütünleşiyor. Memnun kaldım. Rujlar için çok olumlu dönütler aldım. Her gören beğendi diyebilirim. Veee sırada ojelerimiz var. 352 Vişne rengi vazgeçilmezim çok beğeniyorum ve kullanıyorum. 344 açık kahverengi gibi gözüken ama tırnakta çok doğal duruyor parlatıcı gibi. French yapmak için kullandığım numaralar ise 319- 400 ve 412. En kısa zamanda French şeklinde uygulanmış foto paylaşacağım. Yorumlarınız benim için çok önemli, eklemek istediğiniz bir şey olur ise, rujlar, ojeler vs üzerine lütfen yazın. Teşekkürler Flormar ;)